De ce sa scrii o carte cand iti consolidezi Brand-ul?

Bine te-am gasit, drag Scriitor! Pentru astazi, iti propun sa ne aplecam putin asupra unei intrebari. De ce sa scrii o carte? Este o intrebare de o importanta enorma in viata ta profesionala. In special daca esti antreprenor, coach, trainer sau terapeut.

De ce?

Deoarece poti consolida, sau chiar construi de la zero, propriul brand.

Recunosc, sunt implicata in procesul de scriere, in general, si in cel de scriere carti, in particular, de multi ani.

Ca atare, am vazut branduri construindu-se si reconstruindu-se cu proprii mei ochi. Pe baza cartilor publicate de ownerii “afacerii” respective.

 

De ce sa scrii o carte cand iti consolidezi Brand-ul?
De ce sa scrii o carte cand iti consolidezi Brand-ul?

 

Totodata, cu stupefactie am observat ca… desi este una dintre cele mai sigure metode de consolidare a unui brand, in acelasi timp, este una dintre cele mai putin luate in considerare.

De ce?

Nu pot sa bag mana in foc ca am aflat toate raspunsurile dar… de cele mai multe ori… sunt preferate metodele in care investesti multi bani pentru promovarea unui brand.

Cu alte cuvinte… antreprenorul, coach-ul, trainerul sau terapeutul prefera sa scoata sume considerabile din buzunar si sa lase construirea brandului pe seama unui strain.

Strain de afacerea sa, strain de inima sa, strain de sufletul sau. Suflet in care, poate, sta ascuns un viitor autor de carte.

Este adevarat, sa scrii o carte necesita o investitie de timp si efort.

Dar, acelasi timp si efort trebuie sa-l investesti (pe langa sumele considerabile cheltuite) in procesul de ghidare si explicare a dorintelor si necesitatilor tale… ca brand. In cine faci investitia? Tot in persoana/agentia ce si-a luat angajamentul de a “lucra” la brandul tau.

Si atunci… vin eu si te intreb… daca in ambele cazuri investesti timp si efort… de ce nu ai alege varianta in care… iti pui inima in cuvinte?

Poate ca imi vei spune ca este nevoie sa scrii un bestseller ca sa accesezi beneficiile scrierii si publicarii unei carti.

Ei bine, am o veste buna pentru tine. Nu ai nevoie sa scrii un best seller pentru asa ceva. Trebuie doar sa scrii o carte de impact. O carte care sa atinga sufletul si nevoile viitorului tau cititor.

Ca va fi doar un cititor (desi, ma indoiesc), ca vor fi mult mai multi… te asigur ca… marele avantaj al scrierii si publicarii unei carti este ca potentialii tai clienti te vor privi ca pe un expert in domeniul in care lucrezi.

Privindu-te ca pe un expert, vor avea incredere in tine si expertiza ta.

Avand incredere in tine, vor apela cu si mai mare incredere si probabil speranta la serviciile tale. Servicii bazate pe experienta ta, servicii ce pot aduce solutii la problemele si obstacolele intalnite de ei.

Acum… sa ne intelegem… vorbim aici de carti nonfiction.

Daca doresti sa scrii o carte fiction, se schimba complet datele “problemei”. In nici un caz nu vei castiga clienti noi daca esti coach de dezvoltare personala (sa spunem) daca tu vei publica o carte SF.

Discutia este foarte ampla atunci cand se pune problema consolidarii unui brand prin publicarea unei carti.

 

De cele mai multe ori ai doua alternative atunci cand vrei sa scrii o carte.

 

      • Prima ar fi sa iti sufleci manecile si sa incepi munca de cercetare in domeniu. Iti va lua cativa ani buni, de cateva ori iti vei “sparge” capul in cateva obstacole ivite absolut neasteptat dar, categoric, la final vei sti exact ce ai de facut pentru a scrie o carte. De succes. De succes pentru brandul tau.

Evident, daca alegi aceasta varianta, iti urez mult, mult, mult succes.

 

      • A doua varianta ar fi sa apelezi la un mentor. Partea buna a acestei variante este ca mentorul cu pricina este cel care, in trecut, si-a “spart” capsorul incercand sa invete cum sa scrie o carte pana si-a invatat lectiile. Lectii pe care, acum ti le poate dezvalui cu scurtaturile de rigoare.

Evident, daca alegi aceasta varianta, te invit sa participi la cea de a 12-a editie a cursului “Cum sa scrii o carte nonfiction de impact in maxim 3 luni“.

Editie ce incepe pe data de 16 iulie.

Ca toate editiile de pana acum, tot intr-o zi de vineri incepe.

De ce?

Deoarece stiu ce inseamna sa fii ocupat.

Ca atare, am gandit intregul curs astfel incat, oricat de ocupat ai fi, sa ai timp, liniste si chef pentru a parcurge materialele de studiu.

In weekend. In ritmul propriu.

Iar in timpul saptamanii, inarmat fiind cu toate datele necesare, sa duci la implinire misiunile fiecarui modul.

Daca ma urmaresti mai demult, stii deja ca vreme de 5 saptamani te iau de manuta si construim impreuna… pas cu pas… structura viitoarei tale carti.

 

Ce nu stii este faptul ca nu intentionam sa redeschid acum inscrierile.

Lucrez de zor pentru constructia mega-proiectului de 90 zile.

Proiect la care, se califica sa participe doar absolventii cursului “Cum sa scrii o carte nonfiction de impact“.

Proiect gigant va incepe pe data de 8 august 2021.

Iar la acest proiect… vor sa participe si 4 viitori scriitori care… nu se calificau pentru participare. Deoarece… nu absolvisera cursul de structurare a viitoarelor carti.

Ca atare, pentru ei in mod special, am redeschis portile cursului.

In speta am deschis inscrierile la cea de a 12 editie a proiectului.

Editie, la care, te invit cu drag sa participi.

In special daca… vrei ca in perioada 8 august- 7 noiembrie sa termini de scris cartea.

Daca ai noroc si de un editor bun, o poti publica in decembrie.

Luna cadourilor.

Si… ce cadou ar putea fi mai util si mai folositor actualilor si viitorilor tai clienti?

Daca ma intrebi pe mine… categoric, raspunsul este… o carte.

 

 

SCRIE RASPUNS

Scrie comentariul tau!
Scrie numele tau aici